Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с токовете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с токовете

    Проблема ми е че буксата към соленоида не подава напрежение пробвах с пробна лампа на 5к обороти не светва искам да питам къде се намира релето на селеноида и на вариатора ... да го проверя ако може със снимка колата 1.8ТС
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

  • #2
    За 1.6 TwinSpark: Релето е J16 от схемата долу и би трябвало да се намира в кутията с релета пред акумулатора.

    Attached Files
    Last edited by b_angelov; d.m.y г., 20:57.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #3
      Червеното 1 вото или черното
      при мен са кутията
      4 ри червени и едно черно
      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
      Ramstein - Benzin
      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

      Comment


      • #4
        Боби, откъде е тази схема?
        Аз намирам схема в E-learn, според която соленоида се управлява по (-) директно от ECU - то (конектор B пин 24) без реле.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Боби, откъде е тази схема?
          Аз намирам схема в E-learn, според която соленоида се управлява по (-) директно от ECU - то (конектор B пин 24) без реле.
          И аз я видях тази схема без релето, но отдолу точно под нея има друга с това реле. Поразтърсих и из Алфаоунър и там я намерих същата схема с релето. Може би зависи и от модела на ЕКУ-то. Уж гледам за 1.5.5, но може и да греша.
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #6
            Досега съм забелязвал сериозни разминавания между това, което дават в E-learn и действителността. Говоря конкретно за ел инсталацията на 1,9 JTD SW с вътрешен FL.

            В случая колегата лесно може да провери кое е вярното.
            При схемата с реле соленоидът се управлява по (+) а при схемата без реле - по (-). Т.е. въпросът е да се установи поляритета на извода с постоянен потенциал.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              ...
              Last edited by b_angelov; d.m.y г., 20:58.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #8
                Намерих си грешката - гледал съм за 1.6 TS

                Ето я правилната схема за 1.8 TS:
                Click image for larger version

Name:	untitled.JPG
Views:	1
Size:	70.8 Килобайта
ID:	2329665

                The timing variator N76 mechanically controls the inlet timing advance: it is controlled by pin 24 of connector B of the control unit.
                На пин 1 трябва да идва + когато ключа е на контакт (от букса D4, пин 9).

                Промених си горния пост, за да се знае, че е за 1.6 TS
                Last edited by b_angelov; d.m.y г., 20:58.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #9
                  ОК. Все пак вървим към истината

                  Значи колегата най-добре да провери дали съществува веригата от буксата на соленоида до пин 24 на конектор "B" на ECU-то:



                  И разбира се дали има постоянен +12V на другия извод.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Значи да пусна пробн лампа до пин 24 на екото демек това къде се намира .... само това ще и ще провера че за сефте ми се случва .
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                      Значи да пусна пробн лампа до пин 24 на екото демек това къде се намира .... само това ще и ще провера че за сефте ми се случва .
                      Не с пробна лампа. Откачаш буксата, която ти показва Еко от ЕКУ-то и мериш между нейния пин 24 и един от двата пина на соленоида дали има верига.

                      На другия пин на соленоида може да мериш дали има + докато е на контакт и с пробната лампа.

                      ЕКУ-то трябва да е върху дросела, а букса "B" би трябвало да е по-близката до двигателя.

                      Last edited by b_angelov; d.m.y г., 21:41.
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment

                      Working...
                      X